Ma
ster
The
sis
O
nline
Toggle navigation
The project MatheO
Browse/Search
Advanced search
Browse by
Faculty
Browse by
Author
Browse by
Promotor
Browse by
Degree
Browse by
Discipline
Browse by
Promotors departments
Browse by
Date of defense
Browse by
Title
Statistics
Help
Master thesis - ULiège rules
Useful resources
Goal : zero plagiarism
The Open Access, that each student should known !
e-Mémoires around the world
Master Thesis Online
University of Liège
|
ULiège Library
|
Log in
ULiège Member / Alumni
External
|
Browsing by Promotor : Dessart, Laurence
Showing results 1 to 20 of 53
next >
Title
Author(s)
Year
(Co)Promotor(s)
Access and sharing economies: the impact of new consumption modes on the management of business models in the luxury industry
Godfroi, Léa
2023
Dessart, Laurence
Analyse du marché des glissières de sécurité: positionnement de GDTECH, adaptation de son offre de services en fonction des besoins du marché
Massart, Thomas
2019
Dessart, Laurence
Beauty fitting rooms: the impact of virtual try-on consumers'attitudes and behaviour intentions
Al Morabet, Mouna
2021
Dessart, Laurence
Comment les marques peuvent utiliser les réseaux sociaux pour engager leurs consommateurs ? Cas de la seconde main.
Medlej, Ghadir
2023
Dessart, Laurence
Customers perceived barriers & motivations to service innovations specific to the adaption of subscription-based services in the automotive sector
Fetscher, Vincent
2021
Dessart, Laurence
Dans quelle mesure un leader d'opinion des réseaux sociaux peut être intégré à une stratégie marketing d'une marque de luxe dans le secteur de la mode et la cosmétique
Blandiaux, Sophie
2018
Dessart, Laurence
En quoi le marketing digital peut-il aider le développement d'une nouvelle société d'architecture d'intérieur ?
Buccoleri, Damien
2020
Dessart, Laurence
Enhancing the quality of the relationship between the client and the advertising agency: the case of strategie agency
Grodent, Cynthia
2020
Dessart, Laurence
Etude de marché et positionnement d'une offre de services en vue du développement du département défense de GDTech
Rebelo, Sébastien
2019
Dessart, Laurence
Etude de marché pour l'introduction et la commercialisation de pulpes de fruits en Wallonie.
Lozano Gil, Ana
2018
Dessart, Laurence
Élaboration d'une stratégie marketing digital en vue de développer Eloy Water sur le marché français des maisons secondaires acquises par des étrangers non-résidents.
Maréchal, Pierre
2019
Dessart, Laurence
How Artificial Intelligence impacts the customer experience
Knidiri, Hiba
2021
Dessart, Laurence
How can influencer marketing be harmful to brands?
Loyen, Jeanne
2023
Dessart, Laurence
How do women create and manage their identity in a hostile and gendered gaming community: The case of League of Legends.
Davignon, Native
2022
Dessart, Laurence
How to decrease the churn rate of millennials in the non-life insurance sector - Case study of AG Insurance
Massimo, Elena
2020
Dessart, Laurence
Implementation of innovative solutions to optimize the customer support of an insurance company through front-ends (switching from a B2B approach to a B2B2C approach for group insurance)
Mouchamps, Laurie
2020
Dessart, Laurence
Initiation d'une démarche marketing au sein des associations de logopèdes belges francophones.
Lieffrig, Lorraine
2021
Dessart, Laurence
L'inflluence de la crise sanitaire du Covid-19 sur la gestion d'une communauté de fitness sur Instagram.
Sanchez, Estelle
2021
Dessart, Laurence
La pratique du sport à l'heure du numérique: identification des facteurs motivant les consommateurs à utiliser des applications mobiles sportives.
Xhignesse, Hugo
2021
Dessart, Laurence
La publicité dans le secteur des chaînes télévisées destinées à la jeunesse : le développement de la communication de Disney Channels
Do, Minh-Thi
2019
Dessart, Laurence