Feedback

Faculté des Sciences Sociales
Faculté des Sciences Sociales
MASTER THESIS
VIEW 46 | DOWNLOAD 6

Dynamique et renouveau universitaire en Algérie. Le cas du centre universitaire de Tissemsilt

Download
Becharef, Fatiha ULiège
Promotor(s) : Poncelet, Marc ULiège
Date of defense : 17-Jun-2019/21-Jun-2019 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/6413
Details
Title : Dynamique et renouveau universitaire en Algérie. Le cas du centre universitaire de Tissemsilt
Author : Becharef, Fatiha ULiège
Date of defense  : 17-Jun-2019/21-Jun-2019
Advisor(s) : Poncelet, Marc ULiège
Committee's member(s) : Nachi, Mohamed ULiège
Guillaume, Jean-François ULiège
Language : French
Number of pages : 105
Discipline(s) : Social & behavioral sciences, psychology > Anthropology
Institution(s) : Université de Liège, Liège, Belgique
Degree: Master en sciences de la population et du développement, à finalité spécialisée Coopération Nord-Sud
Faculty: Master thesis of the Faculté des Sciences Sociales

Abstract

[fr] Il est question de la dynamique et du renouveau universitaire en Algérie. Plus particulièrement de l'enseignement supérieur, à travers le cas du centre universitaire de Tissemsilt


File(s)

Document(s)

File
Access Dynamique et renouveau universitaire en Algérie- F. Becharef.pdf
Description:
Size: 11.42 MB
Format: Adobe PDF

Author

  • Becharef, Fatiha ULiège Université de Liège > Master sc. pop. & dév., à fin.

Promotor(s)

Committee's member(s)

  • Nachi, Mohamed ULiège Université de Liège - ULiège > Département des sciences sociales > Sociologie des nouvelles dynamiques sociales
    ORBi View his publications on ORBi
  • Guillaume, Jean-François ULiège Université de Liège - ULiège > Département des sciences sociales > Sociologie de l'action publique
    ORBi View his publications on ORBi
  • Total number of views 46
  • Total number of downloads 6










All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.