Feedback

Faculté de Philosophie et Lettres
Faculté de Philosophie et Lettres
MASTER THESIS
VIEW 55 | DOWNLOAD 0

Une sémiotique du bandeau

Download
Romoli, Elisabeth ULiège
Promotor(s) : Badir, Sémir ULiège
Date of defense : 26-Aug-2020/5-Sep-2020 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/10382
Details
Title : Une sémiotique du bandeau
Translated title : [fr] Sémiotique et marketing : le cas du bandeau
Author : Romoli, Elisabeth ULiège
Date of defense  : 26-Aug-2020/5-Sep-2020
Advisor(s) : Badir, Sémir ULiège
Committee's member(s) : Provenzano, François ULiège
Pieron, Julien ULiège
Language : French
Number of pages : 104
Keywords : [fr] Sémiotique-Marketing-Bandeau-
Discipline(s) : Arts & humanities > Languages & linguistics
Target public : Student
Institution(s) : Université de Liège, Liège, Belgique
Degree: Master en langues et lettres françaises et romanes, orientation générale, à finalité spécialisée en analyse et création de savoirs critiques
Faculty: Master thesis of the Faculté de Philosophie et Lettres

Abstract

[fr] Ce mémoire étudie l'objet du bandeau sous l'angle interdisciplinaire de la sémiotique et du marketing.


File(s)

Document(s)

File
Access MÉMOIRE .pdf
Description:
Size: 14.62 MB
Format: Adobe PDF

Annexe(s)

File
Access Annexes: Mémoire.pdf
Description:
Size: 51.74 MB
Format: Adobe PDF

Author

  • Romoli, Elisabeth ULiège Université de Liège > Master lang. & lettres fr. & rom., or. gén., à finalité

Promotor(s)

Committee's member(s)

  • Provenzano, François ULiège Université de Liège - ULiège > Département de langues et littératures romanes > Sciences du langage - Rhétorique
    ORBi View his publications on ORBi
  • Pieron, Julien ULiège Université de Liège - ULiège > Département de philosophie > Métaphysique et théorie de la connaissance
    ORBi View his publications on ORBi
  • Total number of views 55
  • Total number of downloads 0










All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.