Feedback

Faculté de Philosophie et Lettres
Faculté de Philosophie et Lettres
MASTER THESIS
VIEW 92 | DOWNLOAD 1918

Le haut potentiel : Analyse sociétale de la scolarité des élèves aux aptitudes divergentes

Download
Sorce, Fiona ULiège
Promotor(s) : Vanesse, Marc ULiège
Date of defense : 20-Jan-2021/23-Jan-2021 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/11092
Details
Title : Le haut potentiel : Analyse sociétale de la scolarité des élèves aux aptitudes divergentes
Author : Sorce, Fiona ULiège
Date of defense  : 20-Jan-2021/23-Jan-2021
Advisor(s) : Vanesse, Marc ULiège
Committee's member(s) : Leduc, Laurent ULiège
Dubois, Christophe ULiège
Language : French
Number of pages : 161
Discipline(s) : Arts & humanities > Languages & linguistics
Institution(s) : Université de Liège, Liège, Belgique
Degree: Master en journalisme, à finalité spécialisée en investigation multimédia
Faculty: Master thesis of the Faculté de Philosophie et Lettres

Abstract

[fr] LE HAUT POTENTIEL
Analyse sociétale de
la scolarité des élèves aux aptitudes divergentes


File(s)

Document(s)

File
Access Fiona Sorce - Le haut potentiel.pdf
Description: -
Size: 3.18 MB
Format: Adobe PDF
File
Access Erratum_Fiona Sorce - Le haut potentiel.pdf
Description: -
Size: 656.75 kB
Format: Adobe PDF

Author

  • Sorce, Fiona ULiège Université de Liège > Master journ., à fin.

Promotor(s)

Committee's member(s)

  • Leduc, Laurent ULiège Université de Liège - ULiège > Département des Sciences de l'éducation > Département des Sciences de l'éducation
    ORBi View his publications on ORBi
  • Dubois, Christophe ULiège Université de Liège - ULiège > Département des sciences sociales > Socio. proc. de gouv. et de digi. des orga. et des marchés
    ORBi View his publications on ORBi
  • Total number of views 92
  • Total number of downloads 1918










All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.