Feedback

Faculté des Sciences Sociales
Faculté des Sciences Sociales
MASTER THESIS
VIEW 151 | DOWNLOAD 3

Limplémentation de nouveaux outils digitaux au sein du département des Ressources Humaines de Deloitte Belgique

Download
Poncelet, Sarah ULiège
Promotor(s) : Dubois, Christophe ULiège
Date of defense : 21-Jun-2021/25-Jun-2021 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/11904
Details
Title : Limplémentation de nouveaux outils digitaux au sein du département des Ressources Humaines de Deloitte Belgique
Author : Poncelet, Sarah ULiège
Date of defense  : 21-Jun-2021/25-Jun-2021
Advisor(s) : Dubois, Christophe ULiège
Committee's member(s) : Korthoudt, Didier ULiège
Godts, Marie 
Language : French
Number of pages : 72
Keywords : [fr] Digitalisation
[fr] Implémentation
Discipline(s) : Business & economic sciences > Human resources management
Institution(s) : Université de Liège, Liège, Belgique
Degree: Master en gestion des ressources humaines, à finalité spécialisée en gestion
Faculty: Master thesis of the Faculté des Sciences Sociales

Abstract

[fr] Face à une digitalisation toujours plus présente et impactante, notamment dans la sphère des ressources humaines, nous étudierons l’implémentation de nouveaux outils digitaux au sein du département des Ressources Humaines de Deloitte Belgique.


File(s)

Document(s)

File
Access PONCELET Sarah - Mémoire.pdf
Description:
Size: 1.55 MB
Format: Adobe PDF
File
Access Erratum_PONCELET Sarah - Mémoire.pdf
Description: -
Size: 382.8 kB
Format: Adobe PDF

Author

  • Poncelet, Sarah ULiège Université de Liège > Master gest. ress. hum. à fin. spéc. gest.

Promotor(s)

Committee's member(s)

  • Korthoudt, Didier ULiège Université de Liège - ULiège > Département des sciences sociales > Département des sciences sociales
    ORBi View his publications on ORBi
  • Godts, Marie
  • Total number of views 151
  • Total number of downloads 3










All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.