La communication d'une identité de marque est-elle un vecteur de réussite dans le monde du luxe vestimentaire ?Étude de cas de l'entreprise liégeoise Filles à Papa
Baggetto, France
Promotor(s) : Geuens, Geoffrey
Date of defense : 30-Aug-2021/4-Sep-2021 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/12894
Details
Title : | La communication d'une identité de marque est-elle un vecteur de réussite dans le monde du luxe vestimentaire ?Étude de cas de l'entreprise liégeoise Filles à Papa |
Author : | Baggetto, France |
Date of defense : | 30-Aug-2021/4-Sep-2021 |
Advisor(s) : | Geuens, Geoffrey |
Committee's member(s) : | Letawe, Céline
Gilson, Benoît |
Language : | French |
Discipline(s) : | Social & behavioral sciences, psychology > Communication & mass media |
Institution(s) : | Université de Liège, Liège, Belgique |
Degree: | Master en communication multilingue, à finalité spécialisée en langue et culture |
Faculty: | Master thesis of the Faculté de Philosophie et Lettres |
Abstract
[fr] Analyse de l'identité et de la communication de l'entreprise Filles à Papa.
File(s)
Document(s)
Mémoire - Texte.pdf
Description:
Size: 5.85 MB
Format: Adobe PDF
Description:
Size: 5.85 MB
Format: Adobe PDF
Erratum_Mémoire - Texte.pdf
Description: -
Size: 105.96 kB
Format: Adobe PDF
Description: -
Size: 105.96 kB
Format: Adobe PDF
Cite this master thesis
All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.