Feedback

Gembloux Agro-Bio Tech (GxABT)
Gembloux Agro-Bio Tech (GxABT)
MASTER THESIS
VIEW 59 | DOWNLOAD 8

Evaluation des systèmes d'aérations simplifiés en hydroponie dans la culture des laitues

Download
Zigashane, Bititi Fweke ULiège
Promotor(s) : Jijakli, Haissam ULiège ; Raulier, Pierre ULiège
Date of defense : 16-Aug-2021 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/13235
Details
Title : Evaluation des systèmes d'aérations simplifiés en hydroponie dans la culture des laitues
Translated title : [fr] EVALUATION DES SYSTEMES D'AERATIONS SIMPLIFIES EN HYDROPONIE DANS LA CULTURE DES LAITUES
Author : Zigashane, Bititi Fweke ULiège
Date of defense  : 16-Aug-2021
Advisor(s) : Jijakli, Haissam ULiège
Raulier, Pierre ULiège
Committee's member(s) : De Clerck, Caroline ULiège
Colinet, Gilles ULiège
Language : French
Number of pages : 65
Keywords : [fr] AERATION HYDROPONIE LAITUES
Discipline(s) : Life sciences > Agriculture & agronomy
Commentary : Nous voulons trouver l'alternative à l'aération électrique en hydroponie
Funders : INDEPENDANT
Research unit : LABO DE PHYTOPATHOLOGIE DE GEMBLOUX AGROBIOTECH
Name of the research project : EVALUATION DES SYSTEMES D'AERATIONS SIMPLIFIES EN HYDROPONIE DANS LA CULTURE DES LAITUE
Target public : Student
Institution(s) : Université de Liège, Liège, Belgique
Degree: Master de spécialisation en production intégrée et préservation des ressources naturelles en milieu urbain et péri-urbain
Faculty: Master thesis of the Gembloux Agro-Bio Tech (GxABT)

Abstract

[fr] Nous voulons trouver l'alternative à l'aération électrique en hydroponie


File(s)

Document(s)

File
Access TFE Zigas FWEKE B.pdf
Description: Mon TFE en version pdf
Size: 2.2 MB
Format: Adobe PDF

Author

  • Zigashane, Bititi Fweke ULiège Université de Liège > Gembloux Agro-Bio Tech

Promotor(s)

Committee's member(s)

  • Total number of views 59
  • Total number of downloads 8










All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.