Écoutons-les ! Réalisation d'une série de reportages sur la génération Z
Scheunders, Guillaume
Promotor(s) :
Vanesse, Marc
Date of defense : 4-Oct-2021/9-Oct-2021 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/13708
Details
Title : | Écoutons-les ! Réalisation d'une série de reportages sur la génération Z |
Author : | Scheunders, Guillaume ![]() |
Date of defense : | 4-Oct-2021/9-Oct-2021 |
Advisor(s) : | Vanesse, Marc ![]() |
Committee's member(s) : | Stassart, Martine ![]() Severin, Patrick ![]() |
Language : | French |
Number of pages : | 84 |
Keywords : | [fr] Génération Z [fr] Écoutons-les ! |
Discipline(s) : | Social & behavioral sciences, psychology > Communication & mass media |
Target public : | Researchers Professionals of domain Student General public Other |
Institution(s) : | Université de Liège, Liège, Belgique |
Degree: | Master en journalisme, à finalité spécialisée en investigation multimédia |
Faculty: | Master thesis of the Faculté de Philosophie et Lettres |
Abstract
[fr] Mémoire créatif sous la forme d'une série de reportages sur la génération Z. Dix étudiants de l'Université de Liège nés en 2000 ont été interrogés sur six thèmes de société et partagent leur point de vue.
File(s)
Document(s)
Annexe(s)


Description: Tableau récapitulatif du sondage concernant les thèmes des interviews
Size: 45.45 kB
Format: Adobe PDF


Description: Questions utilisées lors des interviews
Size: 49.38 kB
Format: Adobe PDF
Cite this master thesis
APA
Scheunders, G. (2021). Écoutons-les ! Réalisation d'une série de reportages sur la génération Z. (Unpublished master's thesis). Université de Liège, Liège, Belgique. Retrieved from https://matheo.uliege.be/handle/2268.2/13708
Chicago
All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.