Feedback

Faculté des Sciences Sociales
Faculté des Sciences Sociales
MASTER THESIS
VIEW 197 | DOWNLOAD 0

Mise en place d'un processus de gamification et son impact sur la motivation des individus en entreprise

Download
Deleval, Morgane ULiège
Promotor(s) : Pichault, François ULiège
Date of defense : 21-Jun-2016 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/1514
Details
Title : Mise en place d'un processus de gamification et son impact sur la motivation des individus en entreprise
Author : Deleval, Morgane ULiège
Date of defense  : 21-Jun-2016
Advisor(s) : Pichault, François ULiège
Committee's member(s) : Robert, Jocelyne ULiège
Dujardin, Jean-Marie ULiège
Language : French
Number of pages : 74
Keywords : [fr] Gamification
[fr] Motivation
Discipline(s) : Business & economic sciences > Human resources management
Institution(s) : Université de Liège, Liège, Belgique
Degree: Master en gestion des ressources humaines, à finalité spécialisée
Faculty: Master thesis of the Faculté des Sciences Sociales

Abstract

[fr] La mise en place d'un processus de gamification et son impact sur la motivation des individus en entreprise.


File(s)

Document(s)

File
Access Mise en place d'un processus de gamification et son impact sur la motivation des individus en entreprise.pdf
Description:
Size: 1.11 MB
Format: Adobe PDF

Author

  • Deleval, Morgane ULiège Université de Liège > Master gest. ress. hum., fin. spéc. (ex 2e master)

Promotor(s)

Committee's member(s)

  • Robert, Jocelyne ULiège Université de Liège - ULg > HEC-Ecole de gestion de l'ULg : UER > Management des organisations et leadership
    ORBi View his publications on ORBi
  • Dujardin, Jean-Marie ULiège Université de Liège - ULg > HEC-Ecole de gestion de l'ULg : UER > UER Management et didactique des sciences économiques
    ORBi View his publications on ORBi
  • Total number of views 197
  • Total number of downloads 0










All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.