Feedback

Faculté de Philosophie et Lettres
Faculté de Philosophie et Lettres
MASTER THESIS
VIEW 53 | DOWNLOAD 0

L'ironie dans la photographie documentaire russe contemporaine

Download
Egorova, Olga ULiège
Promotor(s) : Mélon, Marc-Emmanuel ULiège
Date of defense : 29-Aug-2022/3-Sep-2022 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/15490
Details
Title : L'ironie dans la photographie documentaire russe contemporaine
Author : Egorova, Olga ULiège
Date of defense  : 29-Aug-2022/3-Sep-2022
Advisor(s) : Mélon, Marc-Emmanuel ULiège
Committee's member(s) : Dondero, Maria Giulia ULiège
Pluymers, Fanny ULiège
Language : French
Number of pages : 77
Keywords : [fr] photographie, ironie, russe, Russie, photographie documentaire, art, société
Discipline(s) : Arts & humanities > Performing arts
Institution(s) : Université de Liège, Liège, Belgique
Degree: Master en arts du spectacle, à finalité spécialisée en cinéma et arts de la scène (histoire, esthétique et production)
Faculty: Master thesis of the Faculté de Philosophie et Lettres

Abstract

[fr] Le mémoire porte sur le rôle de l'ironie dans la photographie russe contemporaine et les mécanismes de la construction du discours ironique.


File(s)

Document(s)

File
Access Egorova Olga TFE 2022.pdf
Description:
Size: 7.84 MB
Format: Adobe PDF

Author

  • Egorova, Olga ULiège Université de Liège > Master arts spect., à fin.

Promotor(s)

Committee's member(s)

  • Dondero, Maria Giulia ULiège Université de Liège - ULiège > Département de langues et littératures romanes > Sciences du langage - Rhétorique
    ORBi View his publications on ORBi
  • Pluymers, Fanny ULiège Université de Liège - ULiège > Département médias, culture et communication > Département médias, culture et communication
    ORBi View his publications on ORBi
  • Total number of views 53
  • Total number of downloads 0










All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.