Feedback

Faculté de Philosophie et Lettres
Faculté de Philosophie et Lettres
MASTER THESIS
VIEW 19 | DOWNLOAD 134

Stories of Friendship: An Analysis of Women’s Friendship in Nalo Hopkinson’s The New Moon’s Arms and Diana McCaulay’s White Liver Gal

Download
Zaya Mendez, Layla ULiège
Promotor(s) : Romdhani, Rebecca ULiège
Date of defense : 25-Aug-2022/3-Sep-2022 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/15763
Details
Title : Stories of Friendship: An Analysis of Women’s Friendship in Nalo Hopkinson’s The New Moon’s Arms and Diana McCaulay’s White Liver Gal
Author : Zaya Mendez, Layla ULiège
Date of defense  : 25-Aug-2022/3-Sep-2022
Advisor(s) : Romdhani, Rebecca ULiège
Committee's member(s) : Bada, Valérie ULiège
Tunca, Daria ULiège
Language : English
Discipline(s) : Arts & humanities > Languages & linguistics
Institution(s) : Université de Liège, Liège, Belgique
Degree: Master en langues et lettres modernes, orientation germaniques, à finalité approfondie
Faculty: Master thesis of the Faculté de Philosophie et Lettres

Abstract

[fr] Analyse comparative des amitiés entre femmes dans les romans "The New Moon's Arms" de Nalo Hopkinson en "White Liver Gal" de Diana McCaulay.


File(s)

Document(s)

File
Access TFE_Layla_Zaya_Mendez.pdf
Description:
Size: 667.78 kB
Format: Adobe PDF

Author

  • Zaya Mendez, Layla ULiège Université de Liège > Master lang. & lettres mod., or. germ. à fin.

Promotor(s)

Committee's member(s)

  • Bada, Valérie ULiège Université de Liège - ULiège > Département de langues modernes : ling., litt. et trad. > Traduction de l'anglais vers le français
    ORBi View his publications on ORBi
  • Tunca, Daria ULiège Université de Liège - ULiège > Département de langues modernes : ling., litt. et trad. > Littérature anglaise
    ORBi View his publications on ORBi
  • Total number of views 19
  • Total number of downloads 134










All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.