Feedback

Faculté de Philosophie et Lettres
Faculté de Philosophie et Lettres
MASTER THESIS
VIEW 42 | DOWNLOAD 0

Out of Sight, Out of Mind. An Analysis of A Country Too Far

Download
Preiss, Marius ULiège
Promotor(s) : Delrez, Marc ULiège
Date of defense : 25-Aug-2022/3-Sep-2022 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/16102
Details
Title : Out of Sight, Out of Mind. An Analysis of A Country Too Far
Translated title : [fr] Loin des yeux, loin du coeur. Une analyse de A Country Too Far
Author : Preiss, Marius ULiège
Date of defense  : 25-Aug-2022/3-Sep-2022
Advisor(s) : Delrez, Marc ULiège
Committee's member(s) : Tunca, Daria ULiège
Mingazova, Ella ULiège
Language : English
Number of pages : 77
Discipline(s) : Arts & humanities > Literature
Institution(s) : Université de Liège, Liège, Belgique
Degree: Master en langues et lettres modernes, orientation germaniques, à finalité approfondie
Faculty: Master thesis of the Faculté de Philosophie et Lettres

Abstract

[fr] After an overview of some theoretical aspects on refugees in Australia, this dissertation will analyse a series of texts in A Country Too Far.


File(s)

Document(s)

File
Access TFE MARIUS PREISS.pdf
Description:
Size: 825.28 kB
Format: Adobe PDF
File
Access Erratum_TFE MARIUS PREISS.pdf
Description: -
Size: 188.8 kB
Format: Adobe PDF

Author

  • Preiss, Marius ULiège Université de Liège > Master lang. & lettres mod., or. germ. à fin.

Promotor(s)

Committee's member(s)

  • Tunca, Daria ULiège Université de Liège - ULiège > Département de langues modernes : ling., litt. et trad. > Littérature anglaise
    ORBi View his publications on ORBi
  • Mingazova, Ella ULiège Université de Liège - ULiège > Département de langues modernes : ling., litt. et trad. > Littérature anglaise moderne et littérature américaine
    ORBi View his publications on ORBi
  • Total number of views 42
  • Total number of downloads 0










All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.