Feedback

Faculté de Philosophie et Lettres
Faculté de Philosophie et Lettres
MASTER THESIS
VIEW 32 | DOWNLOAD 12

Les Lebensborn, la face cachée de la Seconde Guerre mondiale. Création de « 1830 », un supplément sur le récit de vie des enfants nés dans des pouponnières

Download
Halkin, Marie ULiège
Promotor(s) : Vanesse, Marc ULiège
Date of defense : 28-Aug-2023/4-Sep-2023 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/19061
Details
Title : Les Lebensborn, la face cachée de la Seconde Guerre mondiale. Création de « 1830 », un supplément sur le récit de vie des enfants nés dans des pouponnières
Author : Halkin, Marie ULiège
Date of defense  : 28-Aug-2023/4-Sep-2023
Advisor(s) : Vanesse, Marc ULiège
Committee's member(s) : Servais, Christine ULiège
Moray, Frédéric ULiège
Language : French
Discipline(s) : Social & behavioral sciences, psychology > Communication & mass media
Institution(s) : Université de Liège, Liège, Belgique
Degree: Master en journalisme, à finalité spécialisée en investigation multimédia
Faculty: Master thesis of the Faculté de Philosophie et Lettres

Abstract

[fr] Support pédagogique sur l'histoire des Lebensborn


File(s)

Document(s)

File
Access HALKIN Marie - Mémoire.pdf
Description:
Size: 8.89 MB
Format: Adobe PDF
File
Access 1830.pdf
Description:
Size: 57.61 MB
Format: Adobe PDF

Author

  • Halkin, Marie ULiège Université de Liège > Master journ., à fin.

Promotor(s)

Committee's member(s)

  • Servais, Christine ULiège Université de Liège - ULiège > Département médias, culture et communication > Médiation esthétique et théories de la réception
    ORBi View his publications on ORBi
  • Moray, Frédéric ULiège Université de Liège - ULiège > Département médias, culture et communication > Département médias, culture et communication
    ORBi View his publications on ORBi
  • Total number of views 32
  • Total number of downloads 12










All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.