Mémoire de fin d'études: "Influences et incidences de la construction identitaire sur les trajectoires et la satisfaction professionnelles des architectes en maîtrise d'œuvre ".
Lambert, Simon
Promotor(s) : Scheffers, Patricia
Academic year : 2023-2024 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/19699
Details
Title : | Mémoire de fin d'études: "Influences et incidences de la construction identitaire sur les trajectoires et la satisfaction professionnelles des architectes en maîtrise d'œuvre ". |
Author : | Lambert, Simon |
Advisor(s) : | Scheffers, Patricia |
Committee's member(s) : | Dawans, Stéphane
Haesevoets, Frédéric Tieleman, David |
Language : | French |
Number of pages : | 93 |
Keywords : | [fr] sociologie de la profession - construction identitaire - trajectoire professionnelle - pratique professionnelle - architecte - maîtrise d'oeuvre |
Discipline(s) : | Engineering, computing & technology > Architecture |
Commentary : | / |
Funders : | / |
Research unit : | / |
Name of the research project : | / |
Complementary URL : | / |
Institution(s) : | Université de Liège, Liège, Belgique |
Degree: | Master en architecture, à finalité spécialisée en art de bâtir et urbanisme |
Faculty: | Master thesis of the Faculté d'Architecture |
Abstract
[fr] Ce travail de recherche esquisse les influences et incidences de la construction identitaire sur les trajectoires et la satisfaction professionnelles des architectes en maîtrise d’œuvre.
File(s)
Document(s)
LAMBERT_SIMON_FWB_S099039_TFE.pdf
Description:
Size: 820 kB
Format: Adobe PDF
Description:
Size: 820 kB
Format: Adobe PDF
Annexe(s)
LAMBERT_SIMON_FWB_S099039_ANNEXES.pdf
Description:
Size: 17.25 MB
Format: Adobe PDF
Description:
Size: 17.25 MB
Format: Adobe PDF
Cite this master thesis
All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.