Feedback

Faculté d'Architecture
Faculté d'Architecture
MASTER THESIS
VIEW 86 | DOWNLOAD 9

L'upcycling d'un mobilier institutionnel par le prototypage. (Elaboration d'une identité pour l'Uliège)

Download
Halbart, Adrien ULiège
Promotor(s) : Scheffers, Patricia ULiège
Date of defense : 27-Aug-2018/7-Sep-2018 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/5392
Details
Title : L'upcycling d'un mobilier institutionnel par le prototypage. (Elaboration d'une identité pour l'Uliège)
Author : Halbart, Adrien ULiège
Date of defense  : 27-Aug-2018/7-Sep-2018
Advisor(s) : Scheffers, Patricia ULiège
Committee's member(s) : Dawans, Stéphane ULiège
Le Coguiec, Eric ULiège
Language : French
Discipline(s) : Engineering, computing & technology > Architecture
Institution(s) : Université de Liège, Liège, Belgique
Degree: Master en architecture, à finalité spécialisée en art de bâtir et urbanisme
Faculty: Master thesis of the Faculté d'Architecture

Abstract

[fr] L'Université de Liège en quête d'une identité institutionnelle cherche à réaménager ses espaces non utilisés grâce la pratique de l'upcycling de son mobilier institutionnel.


File(s)

Document(s)

File
Access TFE_Adrien_HALBART.pdf
Description: -
Size: 5.33 MB
Format: Adobe PDF

Annexe(s)

File
Access Mobilier institutionnel Uliège.pptx
Description: -
Size: 82.36 MB
Format: Microsoft Powerpoint XML

Author

  • Halbart, Adrien ULiège Université de Liège > Master archi., à fin.

Promotor(s)

Committee's member(s)

  • Dawans, Stéphane ULiège Université de Liège - ULiège > Département d'Architecture > Architecture Site Outremeuse
    ORBi View his publications on ORBi
  • Le Coguiec, Eric ULiège Université de Liège - ULiège > Département d'Architecture > Rech. en projet d'archi. et de la rech. par le projet
    ORBi View his publications on ORBi
  • Total number of views 86
  • Total number of downloads 9










All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.