Feedback

Faculté des Sciences appliquées
Faculté des Sciences appliquées
MASTER THESIS
VIEW 15 | DOWNLOAD 0

Master thesis : Design and implementation of CAN interface for serial sensors in military vehicles

Download
Budo, Quentin ULiège
Promotor(s) : Vanderbemden, Philippe ULiège
Date of defense : 26-Jun-2019/27-Jun-2019 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/6788
Details
Title : Master thesis : Design and implementation of CAN interface for serial sensors in military vehicles
Author : Budo, Quentin ULiège
Date of defense  : 26-Jun-2019/27-Jun-2019
Advisor(s) : Vanderbemden, Philippe ULiège
Committee's member(s) : Boigelot, Bernard ULiège
Redouté, Jean-Michel ULiège
Tits, Ronny 
Language : English
Discipline(s) : Engineering, computing & technology > Civil engineering
Institution(s) : Université de Liège, Liège, Belgique
Degree: Master : ingénieur civil électricien, à finalité spécialisée en "electronic systems and devices"
Faculty: Master thesis of the Faculté des Sciences appliquées

Abstract

[en] This master thesis consists in defining a detailed concept about the communication between the main processor and the sensors of the turrets produced by John Cockerill Defence


File(s)

Document(s)

File
Access TFE_s144290.pdf
Description:
Size: 12.49 MB
Format: Adobe PDF

Author

  • Budo, Quentin ULiège Université de Liège > Master ingé. civ. électr., à fin.

Promotor(s)

Committee's member(s)

  • Boigelot, Bernard ULiège Université de Liège - ULiège > Dép. d'électric., électron. et informat. (Inst.Montefiore) > Informatique
    ORBi View his publications on ORBi
  • Redouté, Jean-Michel ULiège Université de Liège - ULiège > Dép. d'électric., électron. et informat. (Inst.Montefiore) > Systèmes microélectroniques intégrés
    ORBi View his publications on ORBi
  • Tits, Ronny
  • Total number of views 15
  • Total number of downloads 0










All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.