Feedback

Faculté de Psychologie, Logopédie et Sciences de l’Education
Faculté de Psychologie, Logopédie et Sciences de l’Education
MASTER THESIS
VIEW 60 | DOWNLOAD 15

L'effet du moment du testing sur les performances mnésiques et locomotrices des souris

Download
Cludts, Audrey ULiège
Promotor(s) : Ferrara, André ULiège
Date of defense : 2-Sep-2019/10-Sep-2019 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/7731
Details
Title : L'effet du moment du testing sur les performances mnésiques et locomotrices des souris
Author : Cludts, Audrey ULiège
Date of defense  : 2-Sep-2019/10-Sep-2019
Advisor(s) : Ferrara, André ULiège
Committee's member(s) : Didone, Vincent ULiège
Tirelli, Ezio ULiège
Language : French
Discipline(s) : Social & behavioral sciences, psychology > Neurosciences & behavior
Institution(s) : Université de Liège, Liège, Belgique
Degree: Master en sciences psychologiques, à finalité spécialisée en neuroscience cognitive et comportementale
Faculty: Master thesis of the Faculté de Psychologie, Logopédie et Sciences de l’Education

Abstract

[fr] Ce mémoire aura comme sujet d’étude principale l’effet du moment du testing sur les performances mnésiques et locomotrices des souris. Test ORT et d'Actométrie.


File(s)

Document(s)

File
Access Mémoire Cludts Audrey 2018-2019.pdf
Description:
Size: 819.32 kB
Format: Adobe PDF

Author

  • Cludts, Audrey ULiège Université de Liège > Master sc. psycho., à fin.

Promotor(s)

Committee's member(s)

  • Didone, Vincent ULiège Université de Liège - ULiège > Département de Psychologie > Psychologie quantitative
    ORBi View his publications on ORBi
  • Tirelli, Ezio ULiège Université de Liège - ULiège > Département de Psychologie > Neuroscience comportementale et psychopharmacologie expér.
    ORBi View his publications on ORBi
  • Total number of views 60
  • Total number of downloads 15










All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.