Feedback

Faculté des Sciences appliquées
Faculté des Sciences appliquées
MASTER THESIS
VIEW 44 | DOWNLOAD 11

Master thesis : Conception and Realisation of a Solar Simulator

Download
Radelet, Florian ULiège
Promotor(s) : Cornélusse, Bertrand ULiège
Date of defense : 9-Sep-2019/10-Sep-2019 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/8219
Details
Title : Master thesis : Conception and Realisation of a Solar Simulator
Translated title : [fr] Design d'un simulateur solaire
Author : Radelet, Florian ULiège
Date of defense  : 9-Sep-2019/10-Sep-2019
Advisor(s) : Cornélusse, Bertrand ULiège
Committee's member(s) : Verly, Jacques ULiège
Broun, Valery ULiège
Language : English
Discipline(s) : Engineering, computing & technology > Electrical & electronics engineering
Institution(s) : Université de Liège, Liège, Belgique
Degree: Master : ingénieur civil électricien, à finalité spécialisée en "electronic systems and devices"
Faculty: Master thesis of the Faculté des Sciences appliquées

Abstract

[en] Design of a solar simulator. The goal is to create a replica of the solar spectrum to test the satellite OUFTI-2


File(s)

Document(s)

File
Access TFE.pdf
Description:
Size: 1.81 MB
Format: Adobe PDF

Annexe(s)

File
Access abstract.pdf
Description:
Size: 303.26 kB
Format: Adobe PDF

Author

  • Radelet, Florian ULiège Université de Liège > Master ingé. civ. électr., à fin.

Promotor(s)

Committee's member(s)

  • Verly, Jacques ULiège Université de Liège - ULiège > Dép. d'électric., électron. et informat. (Inst.Montefiore) > Dép. d'électric., électron. et informat. (Inst.Montefiore)
    ORBi View his publications on ORBi
  • Broun, Valery ULiège Université de Liège - ULiège > Département d'aérospatiale et mécanique > Laboratoire de structures et systèmes spatiaux
    ORBi View his publications on ORBi
  • Total number of views 44
  • Total number of downloads 11










All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.