Feedback

Request copy


ULiège Are you an ULiège/CHU member? Log in to access directly to the documents with restricted access.

Master thesis : Ardus, Fabienne - (2023-01-24/2023-01-27) - Quel est le rapport à l'écrit chez les enseignants AESI français en province de Liège et quels sont les dispositifs pédagogiques de l'écrit mis en place par les enseignants identifiés comme scripteurs ? [ handle:2268.2/16661 ]

Document(s) requested:
access Ardus_Mémoire_Rapport à l'écrit_Décembre 2022.pdf

The desired document is not currently available on open access. Nevertheless you can request an offprint through the form below. If your request is accepted you will receive by email a link allowing you access to the document for 5 days, 5 download attempts maximum.

Request form
Fields marked with * are compulsory.

access Ardus_Mémoire_Rapport à l'écrit_Décembre 2022.pdf
access Erratum_Ardus_Mémoire_Rapport à l'écrit_Décembre 2022.pdf
access Ardus - Annexes - Verbatims.pdf [Annexe]
Back to master thesis