Feedback

Faculté des Sciences
Faculté des Sciences
MASTER THESIS
VIEW 138 | DOWNLOAD 288

Spatial heterodyne spectrometer. Feasibility study for space applications.

Download
Schlembach, Leo ULiège
Promotor(s) : Habraken, Serge ULiège
Date of defense : 26-Jan-2021 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/11280
Details
Title : Spatial heterodyne spectrometer. Feasibility study for space applications.
Author : Schlembach, Leo ULiège
Date of defense  : 26-Jan-2021
Advisor(s) : Habraken, Serge ULiège
Committee's member(s) : Loicq, Jerôme ULiège
Hubert, Benoît ULiège
Fleury-Frenette, Karl ULiège
Language : English
Discipline(s) : Physical, chemical, mathematical & earth Sciences > Space science, astronomy & astrophysics
Target public : Researchers
Professionals of domain
Student
General public
Institution(s) : Université de Liège, Liège, Belgique
Degree: Master en sciences spatiales, à finalité spécialisée
Faculty: Master thesis of the Faculté des Sciences

Abstract

[fr] étude de faisabilité d'un spectromètre en vue d'applications spatiales


File(s)

Document(s)

File
Access Master_Thesis_Leo_Schlembach.pdf
Description:
Size: 1.3 MB
Format: Adobe PDF

Author

  • Schlembach, Leo ULiège Université de Liège > Master sc. spatiales, à fin.

Promotor(s)

Committee's member(s)

  • Loicq, Jerôme ULiège Université de Liège - ULiège > Département d'aérospatiale et mécanique > Conception d'expériences spatiales
    ORBi View his publications on ORBi
  • Hubert, Benoît ULiège Université de Liège - ULiège > Département d'astrophys., géophysique et océanographie (AGO) > Labo de physique atmosphérique et planétaire (LPAP)
    ORBi View his publications on ORBi
  • Fleury-Frenette, Karl ULiège Université de Liège - ULiège > CSL (Centre Spatial de Liège)
    ORBi View his publications on ORBi
  • Total number of views 138
  • Total number of downloads 288










All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.