Feedback

Faculté de Philosophie et Lettres
Faculté de Philosophie et Lettres
MASTER THESIS
VIEW 43 | DOWNLOAD 4

Traduction commentée d'extraits du livre Japan : Schetsen uit het leven de Luk Van Haute

Download
Garcia, Alexandra ULiège
Promotor(s) : Rasier, Laurent ULiège
Date of defense : 14-Jun-2021/24-Jun-2021 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/12227
Details
Title : Traduction commentée d'extraits du livre Japan : Schetsen uit het leven de Luk Van Haute
Author : Garcia, Alexandra ULiège
Date of defense  : 14-Jun-2021/24-Jun-2021
Advisor(s) : Rasier, Laurent ULiège
Committee's member(s) : Geron, Pierre ULiège
Gonne, Maud ULiège
Language : French
Discipline(s) : Arts & humanities > Languages & linguistics
Institution(s) : Université de Liège, Liège, Belgique
Degree: Master en traduction, à finalité spécialisée
Faculty: Master thesis of the Faculté de Philosophie et Lettres

Abstract

[fr] Traduction commentée d'extraits du livre Japan: Schetsen uit het leven de Luk Van Haute


File(s)

Document(s)

File
Access Alexandra Garcia - Schetsen uit het leven - mémoire.pdf
Description: -
Size: 1.81 MB
Format: Adobe PDF
File
Access Erratum_Alexandra Garcia - Schetsen uit het leven - mémoire.pdf
Description: -
Size: 111.47 kB
Format: Adobe PDF

Author

  • Garcia, Alexandra ULiège Université de Liège > Master trad., à fin.

Promotor(s)

Committee's member(s)

  • Geron, Pierre ULiège Université de Liège - ULiège > Département de langues modernes : ling., litt. et trad. > Département de langues modernes : ling., litt. et trad.
    ORBi View his publications on ORBi
  • Gonne, Maud ULiège Université de Liège - ULiège > Département de langues modernes : ling., litt. et trad. > Département de langues modernes : ling., litt. et trad.
    ORBi View his publications on ORBi
  • Total number of views 43
  • Total number of downloads 4










All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.