Feedback

Faculté de Philosophie et Lettres
Faculté de Philosophie et Lettres
MASTER THESIS
VIEW 27 | DOWNLOAD 0

Memory in R. S. A. Garcia's Lex Talionis

Download
Paulus, Charline ULiège
Promotor(s) : Romdhani, Rebecca ULiège
Date of defense : 14-Jun-2021/24-Jun-2021 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/12348
Details
Title : Memory in R. S. A. Garcia's Lex Talionis
Translated title : [fr] Le thème de la mémoire dans Lex Talionis de R. S. A. Garcia
Author : Paulus, Charline ULiège
Date of defense  : 14-Jun-2021/24-Jun-2021
Advisor(s) : Romdhani, Rebecca ULiège
Committee's member(s) : Bada, Valérie ULiège
Belleflamme, Valérie-Anne ULiège
Language : English
Number of pages : 68
Discipline(s) : Arts & humanities > Literature
Target public : General public
Institution(s) : Université de Liège, Liège, Belgique
Degree: Master en langues et lettres modernes, orientation germaniques, à finalité didactique
Faculty: Master thesis of the Faculté de Philosophie et Lettres

Abstract

[en] In this dissertation, the focus is on the exploration of the theme of memory in R. S. A. Garcia's Lex Talionis.


File(s)

Document(s)

File
Access TFE - Memory in R. S. A. Garcia's Lex Talionis.pdf
Description:
Size: 703.04 kB
Format: Adobe PDF

Author

  • Paulus, Charline ULiège Université de Liège > Master lang. & lettres mod., or. germ. à fin.

Promotor(s)

Committee's member(s)

  • Bada, Valérie ULiège Université de Liège - ULiège > Département de langues modernes : ling., litt. et trad. > Traduction de l'anglais vers le français
    ORBi View his publications on ORBi
  • Belleflamme, Valérie-Anne ULiège Université de Liège - ULiège > Département de langues modernes : ling., litt. et trad. > Littérature anglaise moderne et littérature américaine
    ORBi View his publications on ORBi
  • Total number of views 27
  • Total number of downloads 0










All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.