Feedback

Faculté de Philosophie et Lettres
Faculté de Philosophie et Lettres
MASTER THESIS
VIEW 63 | DOWNLOAD 27

Traduction commentée de contes cubains (CABRERA, Lydia Cuentos para adultos niños y retrasados mentales; Colección Chichereku, Ediciones Universal, 1996)

Download
Piqueras Lopez, Célia ULiège
Promotor(s) : Willson, Patricia ULiège
Date of defense : 25-Aug-2021/4-Sep-2021 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/12966
Details
Title : Traduction commentée de contes cubains (CABRERA, Lydia Cuentos para adultos niños y retrasados mentales
Author : Piqueras Lopez, Célia ULiège
Date of defense  : 25-Aug-2021/4-Sep-2021
Advisor(s) : Willson, Patricia ULiège
Committee's member(s) : Debras, Anne ULiège
Ceballos Viro, Alvaro ULiège
Language : French
Discipline(s) : Arts & humanities > Languages & linguistics
Institution(s) : Université de Liège, Liège, Belgique
Degree: Master en traduction, à finalité spécialisée
Faculty: Master thesis of the Faculté de Philosophie et Lettres

Abstract

[fr] Traduction commentée de neuf contes d'une auteure cubaine.


File(s)

Document(s)

File
Access TFE Célia Piqueras Lopez.pdf
Description:
Size: 820.67 kB
Format: Adobe PDF
File
Access Erratum_TFE Célia Piqueras Lopez.pdf
Description: -
Size: 105.5 kB
Format: Adobe PDF

Author

  • Piqueras Lopez, Célia ULiège Université de Liège > Master trad., à fin.

Promotor(s)

Committee's member(s)

  • Debras, Anne ULiège Université de Liège - ULiège > Département de langues modernes : ling., litt. et trad. > Département de langues modernes : ling., litt. et trad.
    ORBi View his publications on ORBi
  • Ceballos Viro, Alvaro ULiège Université de Liège - ULiège > Département de langues et littératures romanes > Langue et littérature espagnoles
    ORBi View his publications on ORBi
  • Total number of views 63
  • Total number of downloads 27










All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.