Feedback

Faculté de Philosophie et Lettres
Faculté de Philosophie et Lettres
MASTER THESIS
VIEW 37 | DOWNLOAD 12

L'art sur les réseaux sociaux : comparaison des contenus des institutions culturelles et des amateurs. Quels enjeux pour la médiation culturelle contemporaine ?

Download
Dupont, Faustine ULiège
Promotor(s) : Hurel, Pierre-Yves ULiège
Date of defense : 29-Aug-2022/3-Sep-2022 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/16213
Details
Title : L'art sur les réseaux sociaux : comparaison des contenus des institutions culturelles et des amateurs. Quels enjeux pour la médiation culturelle contemporaine ?
Author : Dupont, Faustine ULiège
Date of defense  : 29-Aug-2022/3-Sep-2022
Advisor(s) : Hurel, Pierre-Yves ULiège
Committee's member(s) : Vandeninden, Elise ULiège
Dozo, Björn-Olav ULiège
Language : French
Number of pages : 158
Discipline(s) : Social & behavioral sciences, psychology > Communication & mass media
Target public : Researchers
Professionals of domain
Student
Institution(s) : Université de Liège, Liège, Belgique
Degree: Master en information et communication
Faculty: Master thesis of the Faculté de Philosophie et Lettres

Abstract

[fr] L’art sur les réseaux sociaux : comparaison des contenus des institutions culturelles et des amateurs. Quels enjeux pour la médiation culturelle contemporaine ?


File(s)

Document(s)

File
Access TFE - FAUSTINE DUPONT .pdf
Description: -
Size: 125.39 MB
Format: Adobe PDF

Author

  • Dupont, Faustine ULiège Université de Liège > Master en info. et commu.

Promotor(s)

Committee's member(s)

  • Vandeninden, Elise ULiège Université de Liège - ULiège > Département médias, culture et communication > Médiation esthétique et théories de la réception
    ORBi View his publications on ORBi
  • Dozo, Björn-Olav ULiège Université de Liège - ULiège > Département médias, culture et communication > Humanités numériques et cultures vidéoludiques
    ORBi View his publications on ORBi
  • Total number of views 37
  • Total number of downloads 12










All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.