Feedback

HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège
HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège
MASTER THESIS
VIEW 15 | DOWNLOAD 0

Mémoire-projet

Download
Aktas, Lenny Kenan ULiège
Promotor(s) : Bressers, Serge
Date of defense : 12-Jun-2023/23-Jun-2023 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/17458
Details
Title : Mémoire-projet
Author : Aktas, Lenny Kenan ULiège
Date of defense  : 12-Jun-2023/23-Jun-2023
Advisor(s) : Bressers, Serge 
Committee's member(s) : Sabame, Aimé 
Wautelet, Charlotte 
Language : French
Number of pages : 87pg (corps) + 133pg d'annexes
Keywords : [fr] Développement commercial
[fr] agilité
[fr] Stratégie commerciale
[fr] Concurrentiel
Discipline(s) : Business & economic sciences > International economics
Institution(s) : Université de Liège, Liège, Belgique
Degree: Master en sales management, à finalité spécialisée
Faculty: Master thesis of the HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège

Abstract

[fr] En somme, ce mémoire se concentre sur l'examen des stratégies qu'une entreprise d'ingénierie et de recrutement pourrait employer pour renforcer son développement commercial dans un secteur hautement compétitif.


File(s)

Document(s)

File
Access MSMA2 MASTER THESIS (WITHOUT APPENDICES) HEC LENNY KENAN AKTAS s215813 CONFIDENTIAL.pdf
Description: Master Thesis (without) appendices confidential. Les annexes déposées dans la section prévu a cet effet
Size: 1.8 MB
Format: Adobe PDF

Annexe(s)

File
Access MSMA2 APPENDICES ONLY OF THE MASTER THESIS LENNY KENAN AKTAS s215813 CONFIDENTIAL.pdf
Description: Les annexes du Master Thesis (Confidentiel) déposé séparément comme souhaité
Size: 13.81 MB
Format: Adobe PDF

Author

  • Aktas, Lenny Kenan ULiège Université de Liège > Mast. sales. man. en alt. à fin.

Promotor(s)

Committee's member(s)

  • Sabame, Aimé
  • Wautelet, Charlotte
  • Total number of views 15
  • Total number of downloads 0










All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.