Feedback

Faculté de Philosophie et Lettres
Faculté de Philosophie et Lettres
MASTER THESIS
VIEW 18 | DOWNLOAD 0

Traduction partielle et commentée du livre BioShock and Philosophy: Irrational Game, Rational Book de Luke Cuddy et William Irwin

Download
Cinar, Selin ULiège
Promotor(s) : Bada, Valérie ULiège
Date of defense : 14-Jun-2023/24-Jun-2023 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/17550
Details
Title : Traduction partielle et commentée du livre BioShock and Philosophy: Irrational Game, Rational Book de Luke Cuddy et William Irwin
Author : Cinar, Selin ULiège
Date of defense  : 14-Jun-2023/24-Jun-2023
Advisor(s) : Bada, Valérie ULiège
Committee's member(s) : Houlmont, Pierre-Yves ULiège
Smette, Bernard ULiège
Language : French
Keywords : [fr] philosophie
[fr] traduction spécialisée
[fr] jeux vidéo
[fr] linguistique
Discipline(s) : Arts & humanities > Languages & linguistics
Institution(s) : Université de Liège, Liège, Belgique
Degree: Master en traduction, à finalité spécialisée
Faculty: Master thesis of the Faculté de Philosophie et Lettres

Abstract

[fr] Ce TFE porte sur la traduction partielle et commentée du livre BioShock and Philosophy: Irrational Game, Rational Book de Luke Cuddy et William Irwin


File(s)

Document(s)

File
Access TFE Selin CINAR.pdf
Description:
Size: 904.17 kB
Format: Adobe PDF

Author

  • Cinar, Selin ULiège Université de Liège > Master trad., à fin.

Promotor(s)

Committee's member(s)

  • Houlmont, Pierre-Yves ULiège Université de Liège - ULiège > Département de langues modernes : ling., litt. et trad. > Traduction de l'allemand vers le français
    ORBi View his publications on ORBi
  • Smette, Bernard ULiège Université de Liège - ULiège > Département de philosophie > Philosophie analytique et de la logique
    ORBi View his publications on ORBi
  • Total number of views 18
  • Total number of downloads 0










All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.