Feedback

Faculté de Philosophie et Lettres
Faculté de Philosophie et Lettres
MASTER THESIS
VIEW 147 | DOWNLOAD 496

Comment mener une investigation journalistique rétrospective par hypothèse ? Cas pratique - la saga de l'Observatoire de Cointe

Download
Gobiet, Nicolas ULiège
Promotor(s) : Vanesse, Marc ULiège ; Lempereur, Françoise ULiège
Date of defense : 28-Aug-2023/4-Sep-2023 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/19110
Details
Title : Comment mener une investigation journalistique rétrospective par hypothèse ? Cas pratique - la saga de l'Observatoire de Cointe
Author : Gobiet, Nicolas ULiège
Date of defense  : 28-Aug-2023/4-Sep-2023
Advisor(s) : Vanesse, Marc ULiège
Lempereur, Françoise ULiège
Committee's member(s) : Houbart, Claudine ULiège
Grandjean, Geoffrey ULiège
Language : French
Number of pages : 84
Keywords : [fr] Journalisme, investigation, Cointe
Discipline(s) : Social & behavioral sciences, psychology > Communication & mass media
Institution(s) : Université de Liège, Liège, Belgique
Degree: Master en journalisme, à finalité spécialisée en investigation multimédia
Faculty: Master thesis of the Faculté de Philosophie et Lettres

Abstract

[fr] Réflexion méthodologique sur l'investigation journalistique rétrospective accompagnée d'un cas pratique : la saga de l’observatoire de Cointe.


File(s)

Document(s)

Author

  • Gobiet, Nicolas ULiège Université de Liège > Master journ., à fin.

Promotor(s)

Committee's member(s)

  • Houbart, Claudine ULiège Université de Liège - ULiège > Département d'Architecture > Département d'Architecture
    ORBi View his publications on ORBi
  • Grandjean, Geoffrey ULiège Université de Liège - ULiège > Département de science politique > Institutions politiques belges dans une perspective comparée
    ORBi View his publications on ORBi
  • Total number of views 147
  • Total number of downloads 496










All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.