Mémoire-projet
Masson, Maëlle
Promotor(s) : Matranga, Francesco
Date of defense : 21-Aug-2024/7-Sep-2024 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/21314
Details
Title : | Mémoire-projet |
Translated title : | [fr] Optimisation de la stratégie digitale pour accroître la notoriété des solutions innovantes dans le secteur de la construction : étude de cas de Weasyfix |
Author : | Masson, Maëlle |
Date of defense : | 21-Aug-2024/7-Sep-2024 |
Advisor(s) : | Matranga, Francesco |
Committee's member(s) : | Gabriel, Françoise
De Fauconval, Charles |
Language : | French |
Number of pages : | 90 |
Keywords : | [fr] Notoriété [fr] Marketing digital [fr] Stratégie digital [fr] Construction extérieure |
Discipline(s) : | Business & economic sciences > Marketing |
Target public : | Professionals of domain |
Institution(s) : | Université de Liège, Liège, Belgique |
Degree: | Master en sales management, à finalité spécialisée |
Faculty: | Master thesis of the HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège |
Abstract
[fr] Ce mémoire vise à optimiser la stratégie digitale de Weasyfix en renforçant sa notoriété. À travers des analyses concurrentielles, des entretiens internes, et une étude quantitative des tendances digitales, il propose des recommandations pour améliorer la présence en ligne et l'engagement des consommateurs.
File(s)
Document(s)
S218286 Masson Maelle .pdf
Description:
Size: 11.85 MB
Format: Adobe PDF
Description:
Size: 11.85 MB
Format: Adobe PDF
Cite this master thesis
All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.