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HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège
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Mémoire

Mémoire-projet

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Etienne, Fanny ULiège
Promoteur(s) : El Midaoui, Youssra ULiège
Date de soutenance : 16-jui-2025/24-jui-2025 • URL permanente : http://hdl.handle.net/2268.2/22757
Détails
Titre : Mémoire-projet
Auteur : Etienne, Fanny ULiège
Date de soutenance  : 16-jui-2025/24-jui-2025
Promoteur(s) : El Midaoui, Youssra ULiège
Membre(s) du jury : Hollander, Olivier ULiège
Druelle Lips, Karine 
Langue : Français
Nombre de pages : 110
Mots-clés : [fr] Inbound marketing, social media, B2B marketing strategy, online visibility, customer relationship, SEO optimization, qualitative research.
Discipline(s) : Sciences économiques & de gestion > Marketing
Public cible : Chercheurs
Professionnels du domaine
Etudiants
Grand public
Autre
Institution(s) : Université de Liège, Liège, Belgique
Diplôme : Master en sales management, à finalité spécialisée
Faculté : Mémoires de la HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège

Résumé

[en] Today, digital tools and social media have transformed the way companies interact with their audiences. In the B2B sector, where the number of customers is limited but highly strategic, relying solely on traditional methods is no longer sufficient. Companies must now build a strong and credible digital presence to maintain visibility and earn the trust of key decision-makers.
This thesis explores how a company operating in the B2B sector, with limited marketing resources, can implement an inbound marketing strategy to enhance its visibility and strengthen relationships, primarily with existing customers.


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Access master thesis _ETIENNE Fanny.pdf
Description: -
Taille: 3.28 MB
Format: Adobe PDF

Auteur

  • Etienne, Fanny ULiège Université de Liège > Mast. sales. man. à fin. spéc. (en alternance)

Promoteur(s)

Membre(s) du jury









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