Feedback

HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège
HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège
MASTER THESIS
VIEW 30 | DOWNLOAD 0

L'impact du facteur humain sur la gestion de la sécurité - Etude comparée

Download
Feller, Guillaume ULiège
Promotor(s) : Van Caillie, Didier ULiège
Date of defense : 4-Sep-2017/11-Sep-2017 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/3458
Details
Title : L'impact du facteur humain sur la gestion de la sécurité - Etude comparée
Author : Feller, Guillaume ULiège
Date of defense  : 4-Sep-2017/11-Sep-2017
Advisor(s) : Van Caillie, Didier ULiège
Committee's member(s) : Xhauflair, Virginie ULiège
DELGAUDINE, Marie ULiège
Language : French
Discipline(s) : Business & economic sciences > General management & organizational theory
Institution(s) : Université de Liège, Liège, Belgique
Degree: Master en ingénieur de gestion, à finalité spécialisée en Performance Management and Control
Faculty: Master thesis of the HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège

Abstract

[fr] Basé sur une étude menée au CHU de Liège, ce mémoire-recherche porte sur l'impact du facteur humain sur la gestion de la sécurité à travers une étude comparée du fonctionnement de cinq services du CHU.


File(s)

Document(s)

File
Access Mémoire Recherche - Guillaume FELLER.pdf
Description:
Size: 1.71 MB
Format: Adobe PDF

Author

  • Feller, Guillaume ULiège Université de Liège > Master ingé. gest., à fin.

Promotor(s)

Committee's member(s)

  • Xhauflair, Virginie ULiège Université de Liège - ULg > HEC Liège : UER > Social Investment and Philanthropy
    ORBi View his publications on ORBi
  • DELGAUDINE, Marie ULiège Centre Hospitalier Universitaire de Liège - CHU > Département de Physique Médicale > Département de Physique Médicale
    ORBi View his publications on ORBi
  • Total number of views 30
  • Total number of downloads 0










All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.