Feedback

HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège
HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège
MASTER THESIS
VIEW 26 | DOWNLOAD 0

Le développement et l'opérationnalisation d'une stratégie "ambassadeurs" dans différentes communautés pour encourager la participation au programme mentoring Duo For A Job

Download
Nguimeya Dongmo, Ghislaine ULiège
Promotor(s) : Xhauflair, Virginie ULiège
Date of defense : 18-Jun-2019/20-Jun-2019 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/6384
Details
Title : Le développement et l'opérationnalisation d'une stratégie "ambassadeurs" dans différentes communautés pour encourager la participation au programme mentoring Duo For A Job
Author : Nguimeya Dongmo, Ghislaine ULiège
Date of defense  : 18-Jun-2019/20-Jun-2019
Advisor(s) : Xhauflair, Virginie ULiège
Committee's member(s) : Dessy, Elodie ULiège
Naveau, Céline 
Language : French
Number of pages : 126
Keywords : [fr] Ambassadeur de marque
[fr] Communautés étrangères à Liège
[fr] Brand ambassador
[fr] Brand advovate
Discipline(s) : Business & economic sciences > Marketing
Business & economic sciences > Social economics
Target public : Researchers
Professionals of domain
Student
General public
Institution(s) : Université de Liège, Liège, Belgique
Degree: Master en sciences de gestion, à finalité spécialisée en Social Enterprise Management
Faculty: Master thesis of the HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège

Abstract

[en] This project-thesis aims to help the non-profit organization “DUO for a JOB” to developed
and implement a “brand ambassador strategy” focused on foreign communities in Liege; with
the aim of encouraging youth participation in the association's mentoring program.


File(s)

Document(s)

File
Access Mémoire projet NGUIMEYA s153821.pdf
Description:
Size: 1.31 MB
Format: Adobe PDF

Author

  • Nguimeya Dongmo, Ghislaine ULiège Université de Liège > Master sc. gest., à fin.

Promotor(s)

Committee's member(s)

  • Total number of views 26
  • Total number of downloads 0










All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.