Feedback

Faculté de Philosophie et Lettres
Faculté de Philosophie et Lettres
MASTER THESIS
VIEW 171 | DOWNLOAD 414

Traduction commentée du troisième tome de la bande dessinée The Fix de Nick Spencer

Download
Henet, Simon ULiège
Promotor(s) : Bada, Valérie ULiège
Date of defense : 28-Aug-2019/6-Sep-2019 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/7833
Details
Title : Traduction commentée du troisième tome de la bande dessinée The Fix de Nick Spencer
Author : Henet, Simon ULiège
Date of defense  : 28-Aug-2019/6-Sep-2019
Advisor(s) : Bada, Valérie ULiège
Committee's member(s) : Dony, Christophe ULiège
Crucifix, Benoît ULiège
Language : French
Discipline(s) : Arts & humanities > Languages & linguistics
Institution(s) : Université de Liège, Liège, Belgique
Degree: Master en traduction, à finalité spécialisée
Faculty: Master thesis of the Faculté de Philosophie et Lettres

Abstract

[fr] Ce mémoire contient la traduction du troisième tome de la bande dessinée américaine The Fix, réalisée par Nick Spencer et Steve Lieber. Cette traduction est suivie de commentaires traductologiques.


File(s)

Document(s)

File
Access Henet Simon TFE.pdf
Description:
Size: 40.67 MB
Format: Adobe PDF
File
Access Erratum_Henet Simon TFE.pdf
Description: -
Size: 43.1 MB
Format: Adobe PDF

Author

  • Henet, Simon ULiège Université de Liège > Master trad., à fin.

Promotor(s)

Committee's member(s)

  • Dony, Christophe ULiège Université de Liège - ULiège > Département de langues modernes : ling., litt. et trad. > Département de langues modernes : ling., litt. et trad.
    ORBi View his publications on ORBi
  • Crucifix, Benoît ULiège Université de Liège - ULiège > Département de langues et littératures romanes > Département de langues et littératures romanes
    ORBi View his publications on ORBi
  • Total number of views 171
  • Total number of downloads 414










All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.