Feedback

Request copy


ULiège Are you an ULiège/CHU member? Log in to access directly to the documents with restricted access.

Master thesis : Tabar, William - (2021-08-30/2021-09-07) - La place de l'écriture en éveil scientifique : Comment certains enseignants exerçant dans le cycle 4 de l'enseignement ordinaire de la Fédération Wallonie-Bruxelles perçoivent-ils et intègrent-ils l'écrit dans les activités d'éveil scientifique ? Enquête qualitative menée auprès d'enseignants du cycle 4 de l'enseignement de la Fédération Wallonie-Bruxelles [ handle:2268.2/13458 ]

Document(s) requested:
access Mémoire Tabar William - S162118 - 2020-2021.pdf

The desired document is not currently available on open access. Nevertheless you can request an offprint through the form below. If your request is accepted you will receive by email a link allowing you access to the document for 5 days, 5 download attempts maximum.

Request form
Fields marked with * are compulsory.

access Mémoire Tabar William - S162118 - 2020-2021.pdf
Back to master thesis