Feedback

Request copy


ULiège Are you an ULiège/CHU member? Log in to access directly to the documents with restricted access.

Master thesis : Petitjean, Juliette - (2022-06-22/2022-06-28) - Quels sont les liens entre l'automatisation des procédures basiques de calcul, les émotions et la maitrise des démarches de résolution de problèmes chez les élèves dyslexiques du premier degré différencié de l'enseignement secondaire ? Une étude quantitative menée auprès de 25 élèves dyslexiques et 75 élèves non dyslexiques [ handle:2268.2/14432 ]

Document(s) requested:
access S162176-PETITJEAN-Juliette-2022-mémoire.pdf

The desired document is not currently available on open access. Nevertheless you can request an offprint through the form below. If your request is accepted you will receive by email a link allowing you access to the document for 5 days, 5 download attempts maximum.

Request form
Fields marked with * are compulsory.

access S162176-PETITJEAN-Juliette-2022-mémoire.pdf
access Erratum_S162176-PETITJEAN-Juliette-2022-mémoire.pdf
Back to master thesis