Feedback

Request copy


ULiège Are you an ULiège/CHU member? Log in to access directly to the documents with restricted access.

Master thesis : Jonnart, Manon - (2019-01-24/2019-02-02) - Image stéréotypée des femmes dans la publicité. Le cas du magazine ELLE Belgique. Vers un changement après l'affaire Weinstein ? [ handle:2268.2/6274 ]

Document(s) requested:
access Image stéréotypée des femmes dans la publicité. Le cas du magazine ELLE Belgique. Vers un changement après l'affaire Weinstein.pdf

The desired document is not currently available on open access. Nevertheless you can request an offprint through the form below. If your request is accepted you will receive by email a link allowing you access to the document for 5 days, 5 download attempts maximum.

Request form
Fields marked with * are compulsory.

access Image stéréotypée des femmes dans la publicité. Le cas du magazine ELLE Belgique. Vers un changement après l'affaire Weinstein.pdf
access ANNEXES Image stéréotypée des femmes dans la publicité. Le cas du magazine ELLE Belgique. Vers un changement après l'affaire Weinstein.pdf [Annexe]
Back to master thesis