Feedback

Request copy


ULiège Are you an ULiège/CHU member? Log in to access directly to the documents with restricted access.

Master thesis : Jonnart, Manon - (2019-01-24/2019-02-02) - Image stéréotypée des femmes dans la publicité. Le cas du magazine ELLE Belgique. Vers un changement après l'affaire Weinstein ? [ handle:2268.2/6274 ]

Document(s) requested:
access ANNEXES Image stéréotypée des femmes dans la publicité. Le cas du magazine ELLE Belgique. Vers un changement après l'affaire Weinstein.pdf [Annexe]

The desired document is not currently available on open access. Nevertheless you can request an offprint through the form below. If your request is accepted you will receive by email a link allowing you access to the document for 5 days, 5 download attempts maximum.

Request form
Fields marked with * are compulsory.

access ANNEXES Image stéréotypée des femmes dans la publicité. Le cas du magazine ELLE Belgique. Vers un changement après l'affaire Weinstein.pdf [Annexe]
access Image stéréotypée des femmes dans la publicité. Le cas du magazine ELLE Belgique. Vers un changement après l'affaire Weinstein.pdf
Back to master thesis