Feedback

HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège
HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège
MASTER THESIS
VIEW 628 | DOWNLOAD 40

COVID-19 : l'impact du confinement sur la digitalisation dans l'enseignement primaire.

Download
Seel, Océane ULiège
Promotor(s) : Blavier, André ULiège
Date of defense : 31-Aug-2020/8-Sep-2020 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/10773
Details
Title : COVID-19 : l'impact du confinement sur la digitalisation dans l'enseignement primaire.
Author : Seel, Océane ULiège
Date of defense  : 31-Aug-2020/8-Sep-2020
Advisor(s) : Blavier, André ULiège
Committee's member(s) : Heins, Eddy ULiège
Reinders, Sébastien 
Language : French
Number of pages : 211
Keywords : [fr] Digitalisation
[fr] Enseignement
[fr] Coronavirus
[en] Education
Discipline(s) : Business & economic sciences > Management information systems
Business & economic sciences > Special economic topics (health, labor, transportation...)
Target public : Professionals of domain
Student
General public
Institution(s) : Université de Liège, Liège, Belgique
Degree: Master en sciences de gestion (Horaire décalé)
Faculty: Master thesis of the HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège

Abstract

[fr] L'école en présentiel a été suspendue en Belgique lors du confinement suite à la pandémie de COVID-19 au printemps 2020. L'objectif de ce mémoire est d'identifier l'impact du confinement sur la digitalisation dans l'enseignement primaire grâce à des interviews et une enquête en ligne auprès d'enseignants de 4-5-6 primaire.


File(s)

Document(s)

File
Access S170953Seel2020.pdf
Description:
Size: 2.87 MB
Format: Adobe PDF

Author

  • Seel, Océane ULiège Université de Liège > Master sc. gest. (H.D.)

Promotor(s)

Committee's member(s)

  • Total number of views 628
  • Total number of downloads 40










All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.