Analyse du vécu des travailleurs dans le cadre d'une acquisition: le cas d'EVS Broadcast Equipment Liège et AXON.
Catalkaya, Kubilay
Promotor(s) : Schoenaers, Frédéric
Date of defense : 18-Jan-2021/22-Jan-2021 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/11224
Details
Title : | Analyse du vécu des travailleurs dans le cadre d'une acquisition: le cas d'EVS Broadcast Equipment Liège et AXON. |
Author : | Catalkaya, Kubilay |
Date of defense : | 18-Jan-2021/22-Jan-2021 |
Advisor(s) : | Schoenaers, Frédéric |
Committee's member(s) : | De Winter, Mélanie |
Language : | French |
Number of pages : | 83 |
Keywords : | [fr] gestion du changement [fr] sociologie des organisations [fr] résistance au changement [fr] gestion des ressources humaines [fr] fusion-acquisition |
Discipline(s) : | Business & economic sciences > Human resources management |
Target public : | Researchers Professionals of domain Student General public Other |
Institution(s) : | Université de Liège, Liège, Belgique |
Degree: | Master en sciences du travail |
Faculty: | Master thesis of the Faculté des Sciences Sociales |
Abstract
[fr] A travers l'analyse des entreprises EVS Broadcast Equipment et AXON, nous abordons les conséquences RH d'une acquisition. Il s'agit concrètement de mettre en lumière les enjeux humains de l'acquisition d'une entreprise. La gestion du changement revêt une place importante.
File(s)
Document(s)
TFE - Kubilay CATALKAYA - Master 60 crédits en sciences du travail.pdf
Description: -
Size: 1.95 MB
Format: Adobe PDF
Description: -
Size: 1.95 MB
Format: Adobe PDF
Erratum_TFE - Kubilay CATALKAYA - Master 60 crédits en sciences du travail.pdf
Description: -
Size: 101.79 kB
Format: Adobe PDF
Description: -
Size: 101.79 kB
Format: Adobe PDF
Cite this master thesis
All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.