Feedback

Faculté de Philosophie et Lettres
Faculté de Philosophie et Lettres
MASTER THESIS
VIEW 49 | DOWNLOAD 14

Traduction commentée du livre Zeb. de Gideon Samson et de la conférence Messen en scharen zijn kindergevaren

Download
Lemmens, Anaëlle ULiège
Promotor(s) : Rasier, Laurent ULiège
Date of defense : 14-Jun-2021/24-Jun-2021 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/12070
Details
Title : Traduction commentée du livre Zeb. de Gideon Samson et de la conférence Messen en scharen zijn kindergevaren
Author : Lemmens, Anaëlle ULiège
Date of defense  : 14-Jun-2021/24-Jun-2021
Advisor(s) : Rasier, Laurent ULiège
Committee's member(s) : Claeskens, Magali ULiège
Steyaert, Kris ULiège
Language : French
Number of pages : 201
Discipline(s) : Arts & humanities > Languages & linguistics
Target public : Professionals of domain
Student
Institution(s) : Université de Liège, Liège, Belgique
Degree: Master en traduction, à finalité spécialisée
Faculty: Master thesis of the Faculté de Philosophie et Lettres

Abstract

[fr] Ce travail consiste en la traduction commentée du livre pour enfants Zeb. de Gideon Samson ainsi que de la traduction de la conférence Messen en scharen zijn kindergevaren.


File(s)

Document(s)

File
Access TFE Anaëlle Lemmens Final.pdf
Description:
Size: 10.78 MB
Format: Adobe PDF

Author

  • Lemmens, Anaëlle ULiège Université de Liège > Master trad., à fin.

Promotor(s)

Committee's member(s)

  • Claeskens, Magali ULiège Université de Liège - ULiège > Département de langues modernes : ling., litt. et trad. > Département de langues modernes : ling., litt. et trad.
    ORBi View his publications on ORBi
  • Steyaert, Kris ULiège Université de Liège - ULiège > Département de langues modernes : ling., litt. et trad. > Littérature néerlandaise
    ORBi View his publications on ORBi
  • Total number of views 49
  • Total number of downloads 14










All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.