Feedback

Faculté des Sciences Sociales
Faculté des Sciences Sociales
MASTER THESIS
VIEW 21 | DOWNLOAD 0

Face aux paradoxes organisationnels, les priorités des coordinateurs en insertion socioprofessionnelle sont claires !

Download
Preud'homme, Marie ULiège
Promotor(s) : Orianne, Jean-François ULiège
Date of defense : 21-Jun-2021/25-Jun-2021 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/12098
Details
Title : Face aux paradoxes organisationnels, les priorités des coordinateurs en insertion socioprofessionnelle sont claires !
Author : Preud'homme, Marie ULiège
Date of defense  : 21-Jun-2021/25-Jun-2021
Advisor(s) : Orianne, Jean-François ULiège
Committee's member(s) : Jacquet, Nicolas ULiège
Language : French
Number of pages : 70 avec annexes
Keywords : [fr] Paradoxes organisationnels - Stratégies d'ajustement - Centres d'insertion socioprofessionnelle
Discipline(s) : Business & economic sciences > Human resources management
Target public : Professionals of domain
Student
General public
Other
Institution(s) : Université de Liège, Liège, Belgique
Degree: Master en sciences du travail
Faculty: Master thesis of the Faculté des Sciences Sociales

Abstract

[fr] Lorsque les coordinateurs en insertion socioprofessionnelle se trouvent face à des paradoxes organisationnels, dont des divergences entre travail prescrit et réel, différents types de stratégies d'ajustement sont observables.


File(s)

Document(s)

File
Access TFE-Preudhomme-Juin-2021.pdf
Description: -
Size: 939.19 kB
Format: Adobe PDF

Author

  • Preud'homme, Marie ULiège Université de Liège > Master sc. trav.

Promotor(s)

Committee's member(s)

  • Jacquet, Nicolas ULiège Université de Liège - ULiège > Département des sciences sociales > Sociologie des ress. hum. et des systèmes institutionnels
    ORBi View his publications on ORBi
  • Total number of views 21
  • Total number of downloads 0










All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.