Feedback

HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège
HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège
MASTER THESIS
VIEW 127 | DOWNLOAD 41

The launch of a digital marketing strategy for Aerosint

Download
Schoenmakers, Maxime ULiège
Promotor(s) : Cadiat, Anne-Christine ULiège
Date of defense : 31-Aug-2021 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/12943
Details
Title : The launch of a digital marketing strategy for Aerosint
Translated title : [fr] Le lancement d'une stratégie marketing digital pour Aerosint
Author : Schoenmakers, Maxime ULiège
Date of defense  : 31-Aug-2021
Advisor(s) : Cadiat, Anne-Christine ULiège
Committee's member(s) : Gabriel, Françoise 
Moens De Hase, Edouard 
Language : English
Number of pages : 127
Keywords : [fr] digital marketing
Discipline(s) : Business & economic sciences > Marketing
Institution(s) : Université de Liège, Liège, Belgique
Degree: Master en sales management, à finalité spécialisée
Faculty: Master thesis of the HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège

Abstract

[fr] Thèse proposant une stratégie marketing digital pour une société spécialisée en impression 3D métal


File(s)

Document(s)

File
Access THESE HEC MAXIME SCHOENMAKERS _ The launch of a digital marketing strategy for Aerosint.pdf
Description: -
Size: 2.77 MB
Format: Adobe PDF

Author

  • Schoenmakers, Maxime ULiège Université de Liège > Mast. sales. man. en alt. à fin.

Promotor(s)

Committee's member(s)

  • Gabriel, Françoise
  • Moens De Hase, Edouard
  • Total number of views 127
  • Total number of downloads 41










All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.