Hybridation et métier de l'enseignant : Quel impact sur l'identité professionnelle des professeurs d'une école (poly)technique ?
Géradon, Jonathan
Promotor(s) : Bachelet, Jean-François
Date of defense : 30-Aug-2021/4-Sep-2021 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/12974
Details
Title : | Hybridation et métier de l'enseignant : Quel impact sur l'identité professionnelle des professeurs d'une école (poly)technique ? |
Author : | Géradon, Jonathan |
Date of defense : | 30-Aug-2021/4-Sep-2021 |
Advisor(s) : | Bachelet, Jean-François |
Committee's member(s) : | Jacquet, Nicolas |
Language : | French |
Keywords : | [fr] Enseignement [fr] hybridation [fr] identité professionnelle |
Discipline(s) : | Social & behavioral sciences, psychology > Sociology & social sciences |
Institution(s) : | Université de Liège, Liège, Belgique |
Degree: | Master en sciences du travail |
Faculty: | Master thesis of the Faculté des Sciences Sociales |
Abstract
[fr] Observation des impacts de l'hybridation de l'enseignement (suite à la crise sanitaire du Covid-19) sur l'identité professionnelle des professeurs d'une école technique de Verviers.
File(s)
Document(s)
s000362GERADON2021.pdf
Description:
Size: 1.31 MB
Format: Adobe PDF
Description:
Size: 1.31 MB
Format: Adobe PDF
Cite this master thesis
All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.