Le processus d'évaluation d'une formation continue : Comment tirer parti des évaluations pour les acteurs d'un programme de formation continue ?
Bnouni, Ines
Promotor(s) : Dujardin, Jean-Marie
Date of defense : 3-Oct-2021/5-Oct-2021 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/13663
Details
Title : | Le processus d'évaluation d'une formation continue : Comment tirer parti des évaluations pour les acteurs d'un programme de formation continue ? |
Author : | Bnouni, Ines |
Date of defense : | 3-Oct-2021/5-Oct-2021 |
Advisor(s) : | Dujardin, Jean-Marie |
Committee's member(s) : | Faulx, Daniel
Rogister, Jacques |
Language : | French |
Number of pages : | 72 |
Keywords : | [fr] formation [fr] formation continue [fr] Kirkpatrick [fr] evaluation |
Discipline(s) : | Business & economic sciences > Human resources management |
Target public : | Researchers Professionals of domain Student General public Other |
Institution(s) : | Université de Liège, Liège, Belgique |
Degree: | Master en gestion des ressources humaines, à finalité spécialisée en "politique et management RH" |
Faculty: | Master thesis of the Faculté des Sciences Sociales |
Abstract
[fr] Lors de ce travail, nous allons tenter de mettre en prespective nos hypothèses autours de la formation continue. Nous baserons ce travail sur la théorie des quatre niveaux d'évaluations des formations de Kirkpatrick.
Cite this master thesis
All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.