Feedback

Faculté des Sciences Sociales
Faculté des Sciences Sociales
MASTER THESIS
VIEW 79 | DOWNLOAD 1505

Le processus d'évaluation d'une formation continue : Comment tirer parti des évaluations pour les acteurs d'un programme de formation continue ?

Download
Bnouni, Ines ULiège
Promotor(s) : Dujardin, Jean-Marie ULiège
Date of defense : 3-Oct-2021/5-Oct-2021 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/13663
Details
Title : Le processus d'évaluation d'une formation continue : Comment tirer parti des évaluations pour les acteurs d'un programme de formation continue ?
Author : Bnouni, Ines ULiège
Date of defense  : 3-Oct-2021/5-Oct-2021
Advisor(s) : Dujardin, Jean-Marie ULiège
Committee's member(s) : Faulx, Daniel ULiège
Rogister, Jacques 
Language : French
Number of pages : 72
Keywords : [fr] formation
[fr] formation continue
[fr] Kirkpatrick
[fr] evaluation
Discipline(s) : Business & economic sciences > Human resources management
Target public : Researchers
Professionals of domain
Student
General public
Other
Institution(s) : Université de Liège, Liège, Belgique
Degree: Master en gestion des ressources humaines, à finalité spécialisée en "politique et management RH"
Faculty: Master thesis of the Faculté des Sciences Sociales

Abstract

[fr] Lors de ce travail, nous allons tenter de mettre en prespective nos hypothèses autours de la formation continue. Nous baserons ce travail sur la théorie des quatre niveaux d'évaluations des formations de Kirkpatrick.


File(s)

Document(s)

File
Access MEMOIRE Ines Bnouni.pdf
Description: -
Size: 673.53 kB
Format: Adobe PDF

Author

  • Bnouni, Ines ULiège Université de Liège > Master gest. ress. hum., à fin.

Promotor(s)

Committee's member(s)

  • Faulx, Daniel ULiège Université de Liège - ULiège > Département des Sciences de l'éducation > Apprentissage et formation continue des adultes
    ORBi View his publications on ORBi
  • Rogister, Jacques
  • Total number of views 79
  • Total number of downloads 1505










All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.