Feedback

HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège
HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège
MASTER THESIS
VIEW 68 | DOWNLOAD 347

A study of the impact of the Fairtrade eco-label on consumers demand of orange juice

Download
Pyko, Viktoriia ULiège
Promotor(s) : Tharakan, Joseph ULiège
Date of defense : 24-Jan-2022/28-Jan-2022 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/13749
Details
Title : A study of the impact of the Fairtrade eco-label on consumers demand of orange juice
Translated title : [fr] Une étude de l'impact de l'eco-label Fairtrade sur la demande en jus d'orange des consommateurs
Author : Pyko, Viktoriia ULiège
Date of defense  : 24-Jan-2022/28-Jan-2022
Advisor(s) : Tharakan, Joseph ULiège
Committee's member(s) : Gautier, Axel ULiège
Cioppa, Kelly ULiège
Language : English
Number of pages : 65
Keywords : [en] fairtrade demand willingness-to-pay
Discipline(s) : Business & economic sciences > Finance
Target public : Researchers
Professionals of domain
Student
General public
Other
Institution(s) : Université de Liège, Liège, Belgique
Degree: Master en sciences économiques, orientation générale, à finalité spécialisée en macroeconomics and finance
Faculty: Master thesis of the HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège

Abstract

[fr] This study discovers the impacts of fairtraide label on consumer demand.


File(s)

Document(s)

File
Access Viktoriia Pyko s185667 Master thesis.pdf
Description:
Size: 2 MB
Format: Adobe PDF

Author

  • Pyko, Viktoriia ULiège Université de Liège > Master sc. éco., or. gén., à fin.

Promotor(s)

Committee's member(s)

  • Total number of views 68
  • Total number of downloads 347










All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.