Feedback

HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège
HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège
MASTER THESIS
VIEW 17 | DOWNLOAD 4

Examing mentors' motivation to provide mentoring support for startups within business incubator

Download
Falque, Maxime ULiège
Promotor(s) : Surlemont, Bernard ULiège
Date of defense : 24-Jan-2022/28-Jan-2022 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/13831
Details
Title : Examing mentors' motivation to provide mentoring support for startups within business incubator
Translated title : [fr] Examiner la motivation des mentors pour fournir un soutien de mentorat aux startups dans le cadre des programmes d'incubateurs
Author : Falque, Maxime ULiège
Date of defense  : 24-Jan-2022/28-Jan-2022
Advisor(s) : Surlemont, Bernard ULiège
Committee's member(s) : Ooms, Frédéric ULiège
Language : English
Number of pages : 75
Keywords : [en] Mentor
[en] Mentee
[en] Motivations
Discipline(s) : Business & economic sciences > General management & organizational theory
Institution(s) : Université de Liège, Liège, Belgique
Degree: Master en ingénieur de gestion, à finalité spécialisée en sustainable performance management
Faculty: Master thesis of the HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège

Abstract

[fr] Analyser quelles sont les motivations qui incitent les mentors à exercer ce rôle dans des incubateurs.


File(s)

Document(s)

File
Access Mémoire motivation-converti.pdf
Description:
Size: 1.18 MB
Format: Adobe PDF

Author

  • Falque, Maxime ULiège Université de Liège > Master ingé. gest., à fin.

Promotor(s)

Committee's member(s)

  • Ooms, Frédéric ULiège Université de Liège - ULiège > HEC Liège : UER > UER Management: Gestion internationale - Entrepreneuriat
    ORBi View his publications on ORBi
  • Total number of views 17
  • Total number of downloads 4










All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.