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HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège
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MASTER THESIS
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Mémoire-projet

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Al Jammal, Melhem ULiège
Promotor(s) : Nanni, Vincent ULiège
Date of defense : 13-Jun-2022 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/14060
Details
Title : Mémoire-projet
Author : Al Jammal, Melhem ULiège
Date of defense  : 13-Jun-2022
Advisor(s) : Nanni, Vincent ULiège
Committee's member(s) : Malet, Anne 
Ligot, Benoit 
Language : French
Number of pages : 125
Keywords : [fr] Prospection
[fr] Stratégie
[fr] Allemagne
Discipline(s) : Business & economic sciences > Economic systems & public economics
Commentary : Document confidentiel.
Complementary URL : https://bellavie.net/fr_FR/
Institution(s) : Université de Liège, Liège, Belgique
Degree: Master en sales management, à finalité spécialisée
Faculty: Master thesis of the HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège

Abstract

[fr] This Master Thesis is about developing a strategy to enter the german market for a food supplement company.


File(s)

Document(s)

File
Access s162156Aljammal2022.pdf
Description:
Size: 7.7 MB
Format: Adobe PDF

Author

  • Al Jammal, Melhem ULiège Université de Liège > Mast. sales. man. en alt. à fin.

Promotor(s)

Committee's member(s)

  • Malet, Anne
  • Ligot, Benoit
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