Feedback

HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège
HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège
MASTER THESIS
VIEW 37 | DOWNLOAD 0

Mémoire-projet

Download
Al Jammal, Melhem ULiège
Promotor(s) : Nanni, Vincent ULiège
Date of defense : 13-Jun-2022 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/14060
Details
Title : Mémoire-projet
Author : Al Jammal, Melhem ULiège
Date of defense  : 13-Jun-2022
Advisor(s) : Nanni, Vincent ULiège
Committee's member(s) : Malet, Anne 
Ligot, Benoit 
Language : French
Number of pages : 125
Keywords : [fr] Prospection
[fr] Stratégie
[fr] Allemagne
Discipline(s) : Business & economic sciences > Economic systems & public economics
Commentary : Document confidentiel.
Complementary URL : https://bellavie.net/fr_FR/
Institution(s) : Université de Liège, Liège, Belgique
Degree: Master en sales management, à finalité spécialisée
Faculty: Master thesis of the HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège

Abstract

[fr] This Master Thesis is about developing a strategy to enter the german market for a food supplement company.


File(s)

Document(s)

File
Access s162156Aljammal2022.pdf
Description:
Size: 7.7 MB
Format: Adobe PDF

Author

  • Al Jammal, Melhem ULiège Université de Liège > Mast. sales. man. en alt. à fin.

Promotor(s)

Committee's member(s)

  • Malet, Anne
  • Ligot, Benoit
  • Total number of views 37
  • Total number of downloads 0










All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.