Mémoire-projet
Ligot, Simon
Promotor(s) : Tilkens, Bernard
Date of defense : 21-Jun-2022 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/14110
Details
Title : | Mémoire-projet |
Translated title : | [fr] IMPLEMENTATION OF A GROWTH HACKING STRATEGY TO BOOST LEAD GENERATION LEAD GENERATION IN A SAAS COMPANY |
Author : | Ligot, Simon |
Date of defense : | 21-Jun-2022 |
Advisor(s) : | Tilkens, Bernard |
Committee's member(s) : | Van Damme, Nathalie
Di Liberto, Franck |
Language : | French |
Number of pages : | 140 |
Keywords : | [fr] Generation de prospect, [fr] Lead generation [fr] Growth hacking [fr] Marketing strategy |
Discipline(s) : | Business & economic sciences > Marketing |
Commentary : | Aucun |
Funders : | Aucun |
Research unit : | Aucun |
Name of the research project : | Aucun |
Target public : | Professionals of domain Student |
Institution(s) : | Université de Liège, Liège, Belgique |
Degree: | Master en sales management, à finalité spécialisée |
Faculty: | Master thesis of the HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège |
Abstract
[fr] La mission de ce mémoire projet est de fournir une méthode, un guide, à l’entreprise Cikisi afin d’augmenter le nombre de nouveaux prospects générés. Cet écrit présente un ensemble non-exhaustif des méthodes de marketing et de prospection adaptées à la vente ou à la prise de rendez-vous pour des logiciels de type SAAS (software as a service).
File(s)
Document(s)
Memoire_SimonLigot_S206045.pdf
Description:
Size: 5.06 MB
Format: Adobe PDF
Description:
Size: 5.06 MB
Format: Adobe PDF
Cite this master thesis
All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.