Mémoire-projet
Bottin, Maxime
Promotor(s) : Cornelis, Pierre-Yves
Date of defense : 24-Jun-2022 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/14131
Details
Title : | Mémoire-projet |
Author : | Bottin, Maxime |
Date of defense : | 24-Jun-2022 |
Advisor(s) : | Cornelis, Pierre-Yves |
Committee's member(s) : | Manise, Jérôme
Panchout, Romain |
Language : | French |
Keywords : | [fr] Marketing digital [fr] Notoriété [fr] Océan bleu [fr] Buyer persona |
Discipline(s) : | Business & economic sciences > Marketing |
Institution(s) : | Université de Liège, Liège, Belgique |
Degree: | Master en sales management, à finalité spécialisée |
Faculty: | Master thesis of the HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège |
Abstract
[fr] Le marché des technologies est en plein essor. La révolution numérique a pris une place prépondérante dans le quotidien des entreprises et de nouveaux produits ne cessent de voir le jour. Easi a d’ailleurs fait l’acquisition d’un logiciel de Strategy Execution Management. Quelles sont les canaux efficaces afin de communiquer et gagner en visibilité en B2B ?
File(s)
Document(s)
S121176BOTTIN2022.pdf
Description:
Size: 14.33 MB
Format: Adobe PDF
Description:
Size: 14.33 MB
Format: Adobe PDF
Cite this master thesis
All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.