Feedback

HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège
HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège
MASTER THESIS
VIEW 23 | DOWNLOAD 0

Mémoire-projet

Download
Haller, Margaux ULiège
Promotor(s) : Cornelis, Pierre-Yves ULiège
Date of defense : 16-Jun-2022 • Permalink : http://hdl.handle.net/2268.2/14166
Details
Title : Mémoire-projet
Translated title : [en] How to improve the omnichannel strategy of a retail company? Case study: Medi-Market
Author : Haller, Margaux ULiège
Date of defense  : 16-Jun-2022
Advisor(s) : Cornelis, Pierre-Yves ULiège
Committee's member(s) : Vanguestaine, Claude 
Hottat, Louise 
Language : French
Number of pages : 91
Keywords : [fr] Omnicanalité, phygital, stratégie marketing
Discipline(s) : Business & economic sciences > Marketing
Target public : Professionals of domain
General public
Institution(s) : Université de Liège, Liège, Belgique
Degree: Master en sales management, à finalité spécialisée
Faculty: Master thesis of the HEC-Ecole de gestion de l'Université de Liège

Abstract

[fr] Ce mémoire a pour but d'étudier la stratégie omnicanale en général et plus précisément pour une entreprise de retail et de voir les points d'amélioration à y apporter.


File(s)

Document(s)

File
Access Mémoire_MargauxHaller_S205900.pdf
Description:
Size: 5.34 MB
Format: Adobe PDF

Author

  • Haller, Margaux ULiège Université de Liège > Mast. sales. man. en alt. à fin.

Promotor(s)

Committee's member(s)

  • Vanguestaine, Claude
  • Hottat, Louise
  • Total number of views 23
  • Total number of downloads 0










All documents available on MatheO are protected by copyright and subject to the usual rules for fair use.
The University of Liège does not guarantee the scientific quality of these students' works or the accuracy of all the information they contain.